mervesdoruk üzüldüm gerçekten adınıza inşallah geçer :( ben hiç yaşamamıştım daha önce açıkçası eşimle de zaten ilişki ancak kondomla demişti doktor açıkçası riske atmadık tuvaleti bile hep temizliyorum ona geçmemesi için, bence bir şekeri azaltmakta fayda var cidden çünkü mantar şekerden besleniyormuş birde stresten de uzak durmak lazım bağışıklık düşüyor. Kurtuluruz inşallah