Selam kızlar, 25+2 hamileyim ve 3 aydır geçmeyen bir mantarım var doktor 3 kez fitil ve krem verdi kullandım tam geçiyor dedim ama hep geri geldi yeşil akıntım var. Yurt dışında yaşıyorum buradaki doktorla çok da güvenim yok açıkçası. İlişki de yaşamıyoruz eşimle ona da geçer diye ama artık durum sıkıcı olmaya başladı tuvaletten çıkamıyorum ve kasılıp ağrıyor. Başına gelen var mı? Sizinkiler nasıl geçti? Yardımcı olursanız sevinirim