Ayfersalih28 minnakbayan %70 dedi 13.haftada 17.haftada erkek oldugu kesinleşti Pipi göstermiş yüzdelik 80 90 bence değişmez canım Sağlıklı ilerlesin inşallah canım sağlıcakla kucağınıza alın inşallah hep güzel haberler al🤲🏻❣️⚘️⚘️❣️
aysegulk07 Ayfersalih28 Banada erkek dedi 12+5 de hatta çıkıntıyı gösterdi Banada ama haftam küçük oldugu için çok takıntı yaptım bi de siz bakar mısınız
Ayfersalih28 aysegulk07 o çıkıntı benim kuzum da da vardi seninki de erkek bence Kese bebege bakinca öyle görünüyor
aysegulk07 QueenBahar_ canım Banada erkek dedi doktorum çıkıntıyı gördü ama ben burada yazılanları görünce acaba haftam küçük mü diye takıntı yaptım sence nedir ?
aysegulk07 Ayfersalih28 doktorum da erkek dedi geçtiğimiz haftalarda ama perşembe günü teyit için gideceğim. Teşekkür ederim 😍
doganselcan Ben de 15 ve 18. Haftalarada kontrole gittiğim de kız dedi iki farklı doctor detaylı ultrasona girdiğimde erkek dediler kafam çok karıştı değişir mi acaba detaylı da yanılma ihtimali varmidir
kubra62_ Elamomy Sizin yorumunuzu çok merak ediyorum bana hiç yapmadınız haftaya kontrolüm var cinseyti ogrenicez sizinde fikrinizi almak isterim
minnakbayan Elamomy merhaba netleşince yaz demiştiniz. Dün gittik doktora 17+2 de. %99 erkek dedi bacak arasınıda gördü buda sanırım bacak arası fotosu burda benim gördüğüm şey kordonmu pipimi sizce bide siz bakarmısınız
minnakbayan minnakbayan @Sarfaraz_17 @Mervekaram22 @QueenBahar_ @Ayfersalih28 birde siz bakarmısınız son ultrason fotosuna 😍
minnakbayan Prensin_annesii evet kızlarda değişme ihtimali oluyor. Birde size kaçıncı haftada kız dediğide önemli. Erken haftalarda dediyse zaten değişme ihtimali oluyor 😊