Merhabalar bugün doktora gittik 16+2 yiz. Doktorum %80-90 ihtimalle erkek dedi hatta pipiyide gösterdi. Kordon olabilirmi dedim hayır dedi. Ama %100diyebilmem için tam net görmem lazım iki hafta sonra birdaha bakalım dedi. Sizce değişirmi bu saatten sonra..