vanilya_kokusu_ Biz 18 olduk buraya göre ama dokrora göre 19 bebeğimin tekmelerini artık baya hisediyorum ya sabahtan bari durmuyor 🥹Allah’ım çok güzel bir his tüm yorgunluğumu aliyo. Siz napıyorsunuz nasıl gidiyo
asenazeynep vanilya_kokusu_ Biz de 18 olduk dün canım, çok güzel bir his gerçekten onu hissetmek 🥹 Nasipse perşembe günü de görmeye gideceğiz. 🌸
MadameTussauds vanilya_kokusu_ Ben 31. haftalik oldum bugün bacimm benim kiz kickbox yapiyor icerde babasina cekmis sksksk 😂😂 Nasil oldun bacim daha iyisindir insallah
Mihrasina_ vanilya_kokusu_ bende 17+5 ama doktora göre 16+6 benim biraz geriden geldi en başından beri hala tam hissetmiyorum tekmeleri :) inşAllah en yakın zamanda hissederim
Linam1 vanilya_kokusu_ 36+6 olduk okadar yorgunum ki 1 haftadır hastanede yatıyorduk bebis erken gelmek istedi cok şükür şuan iyiz hamdolsun artık günleri sayıyorum gelsin diye oğluşum🥹🩵
vanilya_kokusu_ asenazeynep evet ya benimde önümüzdeki ay detayliya gidecem çok var daha ya heyecan dorukta😂
vanilya_kokusu_ MadameTussauds çok şükür iyiyim ya aşkım hamilelik bu herşey olabiliyor 😂 birazcık idare etmek lazım sana az kaldı ya doğuma gidince bizi haberdar dar etmeden girme ha,😂😂😘😘
vanilya_kokusu_ Mihrasina_ benimde ilk gebelikte kızım 2 hafta geridendi ama hiç sorun olmadı minyon azıcık ama yoldan geçen görünce onu direk sevmek istiyor abla bu çok tatlı yaaaa diyorlae bana sürekli 😂
vanilya_kokusu_ Linam1 ayy sana kalmadı ya Allah bir avazda kurtarsin inşallah 🥹geçiyor öyle böyle ya hamilelikte herşey oluyor
melisaemirhan vanilya_kokusu_ Bende 19 haftalığım bebişin hareketlerini hissettikçe yüzümde engelleyemediğim bir tebessüm oluyor çok güzel duygu gerçekten 🥹Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin civcivlerimizi❤️
Miniginannesiiii1111 vanilya_kokusu_ 37+5 yarın sezeryan doğumum var Allah izin verirse inşallah sağ salim 2. Sezeryanim tansiyon şeker geldik şükür bir şekilde bugünlere ❤️
vanilya_kokusu_ Miniginannesiiii1111 Allah bir avazda kurtarsin inşallah doğumdan sonra geçer Allah’ın izniyle tüm sıkıntılar 😘rabim.hepimzii selametle cikarsin o dogumdan
Minnies 21 haftalık oldum ama bebişin hareketlerini kasıklarımda hissediyorum öyle tekme galan gibi değilde bağırsak hareketi gibi denİzde yüzden balina gibi 🤔
vanilya_kokusu_ Minnies benim boyke sanki tekme atiyie gibi bağırsak olsa anlarım aslında simdidenn benimki durmuyor bide sona doğru o tekmeleri afedersin özel bölgede hisediyordum ilk gebelikte 😂
anneoluyorummm103 vanilya_kokusu_ 31+3 bizimde ve annesini çok zorluyor ağrılardan ağlayacak duruma geliyorum artık ama canı sağolsun deyip sabrediyorum 🥲
vanilya_kokusu_ anneoluyorummm103 tatlı zorluklar annesi gün gelecek hepimiz doğuruyoruz dicez ya 🥹sana az kaldı masallaah benim daha Mart’ta 🥹
Busraaaakkk vanilya_kokusu_ 19+3 olduk ama tam anlamıyla hala hareketleri seçemiyorum kızlar alt karnımda özellikle seğirme oluyor.
vanilya_kokusu_ Busraaaakkk o segirmeler aslında minik minik vuruyor biraz daha geçsin tam hissedersin benim ilk zamanlar öyleydi iki gündür durmuyor masallah🥹🧿ilk gebelikte de 17 de hisettim
vanilya_kokusu_ akkoyun21 bende 12 de gittim kıza benziyor dedi 16 da gittim kıza benziyor dedi ama sadece benziyor dedi 20 de gidecem bakayım ne dicek😂
Havin49_ vanilya_kokusu_ 20 haftalık olduk detaylı ultrason a gidicez doktor 20-21 arası gel dedi 22 den sonraya kalmadın dedi bakalım inşallah randevu bulurum
asenazeynep vanilya_kokusu_ Detaylıyı zaten ayrı merak ediyorum bir de onun için beklemek…😅Tam sabrı öğreten bir süreç bu hamilelik
MadameTussauds vanilya_kokusu_ Kusmalar devam ediyor mu ? Öyle bacim ilerleyen haftalarda kalca agrisi sirt bel agrisi mide yanmasi herseyi yasiyor daha insan ama bunada sükür 🥹 Evet ya cok sükür az kaldi ya haftalari sayiyoruz artik 😍
Minnies vanilya_kokusu_ ben neyi fark ettim biliyor musunuz 21 haftalığım şuan bağırsaklarım yer değiştirmiş tam midemin altında gurulduyor 😂😂😂 ordan anlıyorum hissettiğim şeyin bebiş hareketi olduğunu ah biraz yukarı çıksa göbeğime doğru çok memnun olucam ama tam vajinamın üzerinde yüzüyor küçük balinam 😂😂😂😂