busrax_ aslında tabi oda var oda bi seçenek ama bu kaygı süreci sonrasında ki yine sağlıksız ihtimali falan derken böyle bi karar aldık zaten stres yüzünden böyle oldu ama doktor en azından sağlıklı olan embriyoyu koyacağımız için sağlıklı mı değil mi yine bi sıkıntı var mı yok mu düşüncesi olmayacak diye tabi eşim 40 yaşında ben 32 kronik tansiyon hastasıyım myom ameliyatı oldum yine çıktı üstüne bu romatizma falan süreç bizi çok yordu kafam aşırı karışık ama eşim hemen tüp bebek yapıp stresi en aza indirmek istiyor