busrax_ kızlar dün negatifti bugün az önce test yaptım düne göre gözle görülen çizgi var koyulaşmış bu gebelik var demek mi oluyor?
-Cennetkusuannesi- busrax_ evet dün hiç olmayıp bugün varsa ve test hatalı değilse muhtemelen gerçek beta yükseliyor demektir. Foto atar mısın benimde 6 kasım test tarihim salı vuruldum çatlamayı perşembe aşılama, oldum
myangelson busrax_ olabilir ama kesin konuşmak için 14. Gün test yap pozitif olursa kan ver en doğru sonucu o zaman görürsün. Testlerde yalancı pozitif çok olduğu için güvenilir olmuyor pek.
busrax_ -Cennetkusuannesi- bunun haricinde üç tane daha gebelik testi yaptm hiç biri bu kadar görülebilir değildi
asenazeynep busrax_ Silik de olsa çizgi gözüküyor canım, vardır inşallah iki güne tekrarla istersen. Ama kan kesin sonuç verir🌸🙏🏻
Hilaysn busrax_ çok silik görünüyor canım iki gün sonra tekrar yap inşallah güzel sonuçlar alırız 🥹♥️
Minamom_ busrax_ kuzummmm bende gördüm zaten böyle olup yarına daha net görürsün ay sağlıkla gelsin inşallah bitanem ♥️
busrax_ asenazeynep iki güne miiii ben akşam sabah test yapıp dururum artık :ddd inşallah gerçekten vardır 🌸🙏🏻
busrax_ myangelson bir taraftan heyecanlanıyorum bir de yalancı pozitif olabileceği aklıma geliyor. labouquick testte hiç böyle çizgi görmemiştim ondan biraz umutluyum 🥹
myangelson busrax_ laboquick bana da hiç yalancı pozitif vermemişti 2022 yılında onunla öğrenmiştim gebeliği, çatlatma ignesiyleydi benim de 😊
Hilaysn busrax_ ben sana dedim hiç belli olmaz belki hcg yeni yükseliyordur diye 🥹 tekrar test yapınca haber ver mutlaka güzel haberlerini bekliyorum ♥️
asenazeynep busrax_ Ya hahahaha ben de böyleydim çok çok iyi anlıyorum canım benim, inşallah vardır beta değeri iki gün arayla bakılır genelde hastanelerde yükselme açısından o yüzden biraz daha sabır🫠☺️❤️🌸
busrax_ Hilaysn aramızda 2 gün var inşallah ikimizinki de olumlu sonuçlanır dua edeceğim senin için de ♥️