Ya yok ya 4 ay önce verdim ben testi tam 7 gün icindede sonuç çıktı Gevher Nesibe devlet hastanesi arayın bilgi verirler 4ay gecmiş üstünden tam hatırlayamadım hatta pazartesi salı ve carşamba günleri kan alınıyordu ve saat 15:00 a kadar Perşembe ve cuma günleri kan almıyoruz diyorlardı tabi şimdi değişmişmidir bilemiyorum