xxR4bia honeyandsun evet bu da olabilir eğer doğruysa zaten çok çok yeni gebelik çünkü dün sabah da yapmıştım Hiçbişey çıkmamıştı 🥹
Busranur_mnts xxR4bia canım gördüm yarın da test yap çizgi daha belli olur beta atrarsa bende de öyle oldu kan verirsin sonra 💖 haber ver mutlaka
xxR4bia Deletedmom_878 asenazeynep Busranur_mnts Kızlar haberin verin demiştinizzzz henüz kan vermedim test de yapmadım ama bugün adet değilse yerleşme kanaması geldi biraz lekelenme oldu peçeyeye gelecek kadar umarım adet değildir🥹🥹
busraomerrt Ay benim de bat 1 Kasım şimdi test yaptım bende sanki o hayali çizgiyi görüyorum ama emin de değilim 😄😄
xxR4bia busraomerrt tüm tartışmaların göründüğü ekranda sol üst tarafta üç çizgi var, oraya tıkladığında resim yükle çıkıyor. O siteye girip yüklüyorsun altta da link çıkıyor. O linki de buraya yapıştırıyorsun canım bu şekilde oluyor 😊
xxR4bia busraomerrt bende şu an yok test ya test alırım ya kan veririm ama kan vermek daha garanti ya 🥹