Sultan_nur ben yaptırmadım 16 haftalığım. Hatta doktoruma gittiğim günün ertesi günü devlette randevum vardı dörtlü test yaptırıcam dedim bebeğe ultrasonla baktı gayet sağlıklı gözüküyor ikilide sıkıntı çıkmadıysa dörtlü yaptırmana da gerek yok yine de sen bilirsin dedi iptal ettim randevuyu