Gulsahmom 37 +1 e girdim doktor 40 I bulmaz dedi yygulamada 20 gün var yoğun akıntım var genital bölgemde de yanma hissi normal mi yaşayan var mı
Hnddmr Canaa 16 gün sonra gözüküyor tahmini 13 Kasım ama doktorumuz henüz bişey belirlemedi normal olduğu için ilerlemesi bu yönde şimdilik ani sezeryan olmaz ise yani
Gul1402 Canaa ay çok özledim kizimi sabırsızlıkla bekliyoruz. 36+2 yim..bebegim cok yukarıda tekmeleri kaburgamda hissediyorum hatta. Aşağı iner mi acaba
mucizem4423 Gul1402 ay aynı ben de öyleyim ve kaburgalarım kesin ezildi o kadar canım yanıyor ki tahammül edemiyorum artık :( ben de 36+2 tim korkunç bi acı ve sürekli asla geçmiyor :(
ZeroKado 36+1 im gün konuşmadık henüz haftaya çarşamba gel dedi bakalım günümüz belli olur heralde ama hissediyorum 11 Kasım a gün alcaz ☺️😍🎀 ekstra bir durum olmazsa inşallah ❤️
Nrslbkc Canaa 34+5 2400 gram dedi bugün kontrolde ve 19 kasıma 38. Haftaya gün verdi zaman geçmiyor sanki
esmaa535353 Sema5844 33 haftalıkken 2 kilo 2.168 gramdi şuan bilmiyorum haftalık nst giriyorum sadece 37+3 tede doğum yapicam nasipse sizinki
Dmlirmak Ceydktk normalmiş galiba bu herkeste var gibi 😂 tekim sanıyordum sağlıkla gelsinler inşallah temennim bu