10 kasımda planlı sezaryenim olacak kızlar son 15 günüm kaldı ve ben ne halt ettim sormayın terli terli dayanamadım çarşının ortasında koca bir bardak buzlu muzlu süt içtim içerken de tiksindim acaba bu bardak temiz yikanmismidir diye 😔 o gece sabaha kadar yatamadım bir huzursuzdu vücudum şuan boğazım felaket ağrıyor kemiklerim sızlıyor eklemlerimin cız diye ses çıkardığını sanıyorum körkütük grip oldum neolur dua edin 15 güne kadar iyileseyim yoksa bebeğimi doğduğu gün koklayamam bile