beautymom bende korkuyorum normal sanırım ilk benim o kadar sene bekleyip hamile kalınca korkuyorum kaybetmekten herşey allahtan tabi o ne derse o olur ama işte engel olmak zor bi kaç ay geçse belki biraz olsun rahatlarım Allah yardımcımız olsun zor gerçekten