beyzossss12 duyqq benim adetime var henüz ama inanılmaz bacak ağrılarım oluyor kasık ve karın ağrıları çekilme vs oluyor chatgbt ye yazınca ilişki tarihlerini dahil %95 oran veriyor ama takipteyim hala
duyqq beyzossss12 ay bekle o zaman ben de cuma günü kan verdim negatif çıktı ama testte pozitif 2 güne yükseliyormuş ya yarın tekrar kan vercem inşallah pozitif olur ikimizinde ya
Sudekaya beyzossss12 aynı durumdayım zaman geçmiyor ovülasyondan beri bel ağrısı ve kaşık ağrısı var bu kadar erken belirti verir mi bilmiyorum ama bir de beyaz akıntı var
duyqq beyzossss12 veririm veririm bende varsa sende de vardır nettt çünkü akıntımız aynı belirtilerde aynıııı
duyqq beyzossss12 iki gün önce gittiğimde kullan dedi doktor daha almadım yarın alırım ama sence kullanmalı mıyımmm
beyzossss12 duyqq ben 12 ekimde regl oldum o zamana denk gelmişti doktor randevum muayene oldum bir problem olmadığını söyledi folik asit önerdi aldım 12 ekimden beri kullanıyorum
duyqq beyzossss12 bende hemen gidip alayım banada aynısını dedi herhangi bir şey yok dedi kaç yıl oldu evleneli
duyqq beyzossss12 bizim 1,5 yıl oldu hiç korunmadım eşim askerdi sürekli zaten yanımda olmuyordu şu an 1 aydır ilk defa uzun süre beraberiz bekliyoruz bakalım ay olur seninki de korunuyormuşsun ya sıkıntı yapma vücut ancak kendine gelmiştir
duyqq beyzossss12 aynen öyle bana da öyle dedi hayırlısı ile kucağımıza versin Rabbim nerede yaşıyorsun
duyqq beyzossss12 bende Balıkesir aynı şehirde olsaydık doktor önerirdik buraya yeni geldim bir yer de bilmiyorum
duyqq beyzossss12 ayy inşallah öyle olur İstanbul aşığıyım bu arada her yıl gelirim amcamlar var Üsküdar’da