duyqq Kızlar selam reglım 4 gün geçti iki gün önce kan verdim negatif çıktı doktor 1 hafta sonra tekrar gel dedi şu an beyaz şeffaf akıntı var mukus tarzında daha önce böyle bir şey hiç olmamıştı sizce bu nedir biliyor musunuz
Nurci duyqq genellikle hamilelik belirtisi sayılıyor bende idrar testi yapmıştım negatif çıkmıştı 2 gün sonra tekrar yaptım pozitif
Almirolie beyzossss12 tekrar kan verdiniz mi epey geçmiş çünkü regliniz ama ben o şeffaf akıntı gördüğüm zaman değerlendirip hamile kalmıştım
beyzossss12 duyqq üzülmek istemiyorum aslında çok umutlanmak da istemiyorum ama kafam çok karışık biraz takip etmeyi tercih ediyorum aslında
beyzossss12 duyqq benim adetime var henüz ama inanılmaz bacak ağrılarım oluyor kasık ve karın ağrıları çekilme vs oluyor chatgbt ye yazınca ilişki tarihlerini dahil %95 oran veriyor ama takipteyim hala