Kızlar bugün çatlatma iğnesinin 12.günü. Ben hep 15 ekim’de oldum diye hatırlıyordum ama 14 sabahı olmuşum artık kafam nasıl dalgınsa bugün annem hatırlattı doktorum ovitrelle’in vucuttan 10 günde atıldığını söylemişti bugün de 12.gün olduğunu öğrenince yapmak istedim ben çizgi görmek istediğim için mi görüyorum yoksa siz de görüyor musunuz? Bat 29’u

