ayseveysel İlk gebelikte bebek hareketini kaçıncı haftada hissetmeye başlayıp sonra tam net olarak kaçıncı haftada hissediliyor 🥰
whitee00 ayseveysel Ben 21’de hissetmeye başladım, geç de olursa panik olmayın herkesin değişebiliyor
babymom2026 ayseveysel İlk titreşim gibi oldu sonrasında 15in sonunda hissettim ilk net şekilde kaydırak kayması gibi oldu şimdi 16+3üm arada hissediyorum ☺️ 2 defada hafiften tekme attı gibi oldu 💙 sağlıkla gelsinler
cansu2306 ayseveysel ben 18 ile 19 hafta az hissetmeye başladım şimdi 22 deyim o haftalara göre daha net hissedebiliyorum
lotusflowers ayseveysel ya ben 14 haftanın içinde hissettim nasıl bu kadar erken oldu bilmiyorum. Yemek yiyip yattığım zaman hep aynı noktaya vuruyo. Öyle seğirme gibide değil minik minik tekmeler hissediyorum. Bazende itiyo onuda hissediyorum 🥹
ayseveysel bebeklerim__ ilk hissetme daha önce oluyormu acaba bide acaba nasıl hissediliyor bazen diyorum acaba anlayabilcekmiyim☺️
bebeklerim__ ayseveysel onu anlıyorsun ya. Böyle içeriden pit diye atıyor anlık oluyor sonra tekrar yapsın diye bekliyorsun 😍😍😍
Tazeanne0641 ayseveysel çok güzel bir an ilk önce pıt pıt kalp atışı gibi hissediyosun haftalar geçtikçe resmen seni dövüyor hahaha 😂 38. Haftadayım şuan dayak yiyorum kızçemden
ayseveysel Tazeanne0641 oyyy maşallahh artık çok net hissedilir sizinki 😍 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ ben tam 14 haftalığım gerçi ultrason ölçümüne göre önce bebişim perşembe doktora gidicem acaba cinsiyeti belli olurmu 🥹
Tazeanne0641 ayseveysel belli olabilir eğer erkekse daha erken çıkıyo kızsa daha geç belli oluyo. Bide benimkide hep önde gidiyordu son haftalar da geriledi bence ultrasona değil de son adet tarihine göre hesaplayın. Amin canım benim sende sağlıkla kucağına al inşallah 😘
ayseveysel Tazeanne0641 son adete göre tam 14 haflığım perşembe gününe kadar 14+4 oluyorum🌸 aminnn aminn inşallah ❤️
moonmom1 Ben 16′da pıt pıt diye hissettim zayıf da değilim ama gerçekten hissettim çok güzel bir his 🥰
ayseveysel whitee00 demekki kişiden kişiye değişiyor bu iyi olsunlarda geç hissedelim hiç sorun değil🌸☺️
kayrosmom İlk minik bir balon patlaması hissi olmustu 18. Haftamda çok heyecanlanmıstım 😂 Şuan 19+4 günde 1-2 kez çok net hissettiriyor kendini pıt pıt hareketlenmeleri var 🥲🥲
ayseveysel babymom2026 tatlı yaramazlar🥰 bazen diyorlar ilk hareketlerinde sanki gazmış gibi oluyor bazen anlaşılmıyormuş diye anlamam diye korkuyorum🥹🙈
babymom2026 ayseveysel Gaz olsa gaz çıkartıyorum ben ondan anladım hareket olduğunu ☺️ Şimdi kaydırak kayması gibi hareket ediyor çok sık değil ama ultrasonda da aşırı hareketli değildi genelde ellerini çok hareket ettirmişti uslu oğluşum benim💙