[silindi] bebeklerim__ evet şimdilik bişey yok Bi kaç kişi sorun olmaz demişti Her ihtimale karşı kan testi verdim Sonuç negatifti içim rahat o yüzden 🦥
Kelebekkkk34 [silindi] hahaha canın tatlı demekki 😂 ama biraz şiddetli regl sancısı gibiii. biz kadınlar neler yaşıyoruzz be bunu mu atlatamıcaksınn 😂
bebeklerim__ [silindi] cok sukur canim benim. Hadi insallah rabbim gönlüne göre versin. Ağrısız sizisiz gel bize
havvacab Korkma canım benim hafif kasık ağrısı dışında başka bişey yok bol bol dua et bende Eylül’de çektim ve çok şükür ilk ayda hamile kaldım darısı başına inşallah
tahamommy [silindi] ayy balıım tenk yu 😘 en kısa zamanda senin de inşallah 😍 ben hsgden sonra ikizlere hamile kalmıştım buarada hemen bi sonraki ay inşallah güzel haberlerini alırız hemen
[silindi] Kelebekkkk34 9 10 da sanırım alırlar Bide fazladan iç çamaşır yada elbise falan götürmeme gerek var mı
Dmrumrnns [silindi] hiç korkma benim ağrım sızım olmadı hiç 10 15 dk falan sürdü bana ağrılı oluyor dendi ağrı kesici içtim 1 saat önce boşa stres yapmışım bende 😃