serikli ben de 6. Haftadayım bugün. Dün gittim ilk kez. Gördü fakat kalp atışı için haftaya gel dedi. Ben 10. Gün gitmeyi düşünüyorum. Hiç endişe etme bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Benim 2. Olduğu için ilkinden biraz tecrübeliyim. İlkinde bende de daha çok endişe ve heyecan vardı 😇