1ogrencianne Selam hanımlar. 5+4’teyim. Benim gibi yeni annişler belirtileriniz neler? Saçlarım aşırı dökülmeye başladı, sivilce çıkıyor yüzümde 😵💫 ve aşırı iştahsızım. Normalde canım sürekli bir şeyler ister benim. Gelin dertleşelim. Nasıl geçecek 9 ay 🤔😂
doublemom35 1ogrencianne 6+6 dayım iştahsızlık saç dökülmesi kasık ağrısı göğüslerde hassasiyet ne ararsam var maşallah ☺️
serikli 1ogrencianne bende 5.1 deyim belirti yok bende ama midem biraz yanıyor sanırım acı biberden rahatsız etti bu arada siz muayene oldunuzmu hiç kalp atışıni duydunuz mu
dilagzl 1ogrencianne Ben de seninle aynıyım 6 yaşında kızım var bu ikinci gebelik herseyi unutmusum:))
aselinannesi38_ 1ogrencianne güzel haberler alırsın inşallah canım 🙏❤️ 13+1deyiz aşırı halsizlik bulantı hiç bişey yiyip içemiyorum yüzüm sivilcelendi enfeksiyon problemi basım derttte🥺🥺
1ogrencianne aselinannesi38_ çok geçmiş olsun canım. Benim de birkaç gündür tırnak çevrem ve elim felaket ağrıyordu dolama oldu sanırım. O da beni çok dibe çekti. İştahsızlık da kötü oluyor ya insan hiçbir şey yapmak istemiyor 😓
aselinannesi38_ 1ogrencianne saol canım sana da geçmiş olsun napica bir şekilde geciricez bu günleri sonunda çok güzel bir mutluluk var çünkü 😌🤭
1ogrencianne doublemom35 yalnız değilim o zaman. Benim saçlarım böyle dökülmüyordu gebeliği öğrendim elime avuç dolusu saç geliyor şimdi. Göğüs hassasiyetini unutmuşum 😂
bettyblue 7+1 deyim. Sadece göğüs şişkinliği ve agrisi var. Arada kasıklarda batma. Enerjim yerinde ve hiç miğde bulantım olmadı. Sadece yanma ve siskinlik oluyor miğdemde o kadar. Çalıştığım için umarım böyle devam eder 🙃
1ogrencianne bettyblue ayy inşallah yaa. Bende mide bulantısı olmadı hiç ama hiçbir şey yemek istemiyorum. Canım yemek istemiyor zorla yiyorum. Normalde çok iştahlı biriyim 😅
1ogrencianne aselinannesi38_ inşallah yaa daha en başındayız ya nasıl gececek o kadar zaman diyorum. Oysa oğlumun doğumu da dün gibiydi ne çabuk geçti 6 yıl diyorum bir yandan 🥹
aselinannesi38_ 1ogrencianne ay maşallah kız senin baya olmuş nasıl bebek özlemi vardır şimdi evde benim daha 7 aylık kızım var nasıl gün ediyoruz bir gör 😅
1ogrencianne aselinannesi38_ zaman sana hızlı geçer o zaman canım 😅 ama iyi yapmışsın bana çok zor geliyor süreci başa sarmak 😅
aselinannesi38_ 1ogrencianne ay inşallah canım bı korku varsa üzerimde ikisine birden yetişebilir miyim diye
1ogrencianne aselinannesi38_ birlikte büyürler güzel olur bence hiç düşünme ☺️büyüdüklerinde çok rahat edersin, iyi ki olmuş dersin 🥰