senaaaaaaaaa1 beyfun ben çarşamba aldım 5+4 oluyorum inşallah hem kese bebek kalp atışı aynı anda duyarım cuma beta 2115 cıkmıştı
beyfun senaaaaaaaaa1 ben iki kez baktırdım betama daha baktırmadım ya takip etmedim açıkcası ünşallah rababm herşeyn hayırlısyla görelim
senaaaaaaaaa1 beyfun bende 1 kez kendim yaptırdım sonra bakmadım kan tahilili cok stresli onu yaşamak istemedim dedim direk giderim doktora hayırlısı ile kalp atışlarınıda duyalım inşallah
senaaaaaaaaa1 Selamlar 😊 ben dün sabah doktora gittim 5+4 dü kesemizi görüdük haftaya cumada kalp atışı için cağırdı
Yucci Kızlar benim uygulamada 4+3 gösteriyor bu 4. Hafta mı demek yoksa 5. Hafta mı oluyor kafam karıştı
senaaaaaaaaa1 beyfun bende kalp atışlarını duydum çok şükür ama bebiş biraz aşağı yerleşmiş düşük riksi var dedi doktor ama yukarıda cıkabilir dedi dikkatlı ol ağır kaldırma yat dinlen ben bol bol dinleniyorum bakalım inşallah cıkar yukarı
beyfun senaaaaaaaaa1 inşallah canım çok myle olan var stres yapma sakın ve gerçekten bebeğini düşün yat dinlen hiç ağır iş yapma belini zorlama