senaaaaaaaaa1 Selamlar bugün 5+1 günlük 2. Gebeliğim nezaman doktora gittiniz kalp atışı duydunuz bende salıya randevu aldım ama acaba perşembeye mi alsam 5+5 oluyor kalp atışıda duyarmıyım benimle aynı olan varmı siz nasıl yaptınız
Busranur_mnts senaaaaaaaaa1 5 haftada kese göremedim 6 haftada kese gördüm 7 haftada embriyo gördüm kalp atışı vsr dedi küçük dşye dinleyemedim 9 haftada gittim kalp atışı için
beyfun senaaaaaaaaa1 senaaaaaaaaa1 aşkım bende aynı 5+2 yüm hüç gitmedim kontrole 6 ya girmeyi bekliyorum gitmek için
kayraninannesiiii senaaaaaaaaa1 giyim kese var bebek yok dediler. Dış gebelik olabilir 1 Hafta sonra gel bi bakalım ama umutlanma dediler 1 hafta sonra gitim hem kalbi hem kendi beni bekliyormuş meyerse 😀
senaaaaaaaaa1 kayraninannesiiii ayy bazı doktorlarda bi tuhaf ya zaten stresli oluyor bide öyle demeleri
kayraninannesiiii senaaaaaaaaa1 aynen insanı rahatlatmaları gerekirken bide oncesindede bi düştüğün olduğu için Buda’mı diye iki katı korkmuştum
senaaaaaaaaa1 kayraninannesiiii düşük çok zor sonraki gebelikte hep insan korkuyor benimde ilk düşük olmuştu sonra oğluma kavuştum şimdi 3.5 yaşında buda süpriz oldu 😊
kayraninannesiiii senaaaaaaaaa1 hayırlı olsun inşallah. Darısı başıma oğlumun bi kardeşi olsun istiyorum inşallah olur kısmet
sentinuss 8+3 teyim, 6 haftalikken kalp atışı çok az dediler, 8.haftada gittim yine az dediler ve alttan muayene ile duydum şükür tam olarak 😊
Kdz senaaaaaaaaa1 bende 5+1 de hamile olduğumu öğrendim 5+2 de hastaneye gittim doktor çok küçük ultrasonla görünmez dedi vajinal ultrasonla pazartesi bakarım kan idrar verirsin dedi yarın randevu yok salı günü gideceğim 6 haftalık olacak duyar mıyım kalp atışını bilmiyorum ilk oğlumda 5 haftalıkken ogrendim kese görünmüştü 6 yada 7 haftalıkken de kalp atışını duymuştum bakalım bunda nasıl olacak hayırlısı olsun 🤰🏻🥹👼🏻