Gokturkmom_ Bebeğimin ismini söylerken bile içim ısınıyor 💛 Her ismin bir hikayesi var derler ya, gerçekten öyle… Siz çocuklarınıza ne isim koydunuz, nasıl karar verdiniz? 🥹✨ Yorumlara yazın, merak ediyorum 🌸
Ayseguls_baby Gokturkmom_ kızımın ismi Aden Güneş olacak inşallah ❤️ babası hamilelikten önce bir gün otururken, kızımız olursa adını Güneş koyalım evimize güneş gibi doğsun demişti.. cinsiyeti belli olur olmaz Güneş aklımızdaydı Aden ismini de ben çok beğendim Aden Güneş olsun dedik öyle kaldı 😍
kayraninannesiiii Gokturkmom_ oglum var ismi kayra çocuğumuz 3 yıl olmadı bir gün rüyamda görmüştüm hiç aklımda bile yoken
duygumfoca Gokturkmom_ 12 yaşında oğlum var Çağrı mavişimin adı❤️ 10 yaşında kızım var Aysima ay yüzlüm ❤️ 37 . Haftada kızımı kaybettik şuan 8ay 15 günlük oldu 🥀 Aden olacaktı ismi Cennet kuşumun 🕊️ Oğlum olacak 19 haftalık olduk Rabbim nasip ederse sağ Salim kucağıma alırsam 🤲🏻 ismi Kartal Manas olacak 🙏🏻❤️
sudeli4 duygumfoca kartal manas ne kdr farklı geliyo kulağa anlamı ne acaba manas ilk kez duydum bu arada hem başınız sağolsun hemde sağlıcakla alın kucağınıza evlatlarınızı size bağışlasın Rabbim
mrvnr35 Şu an 6 haftalık hamileyim inşaallah nasip olur kucağımıza alırız 🤲🏻 kız olursa Mercan 🪸 olacak eşimle isimlerimizin birleşimi 🥰 erkek olursa da rüyamda gördüm ismini Ahlas olacak inşaallah 🥰
momandboy_ Gokturkmom_ ben bildim bileli öz Türkçe isimlerini çok severim şuan ikinciye hamileyim ilk oğlumun adı Göktuğ Sinan ikinci oğlumuza da Göktürk Alp koyucaz❤️🤲🏻🧿
Helink Gokturkmom_ oğlumuzun ismi Mehmet oktay rahmetli babalarımızın ismini taşıyor Kızımız geliyor yolda Helen olacak ❤️🥰
zeynepckmm Kara96 yaaa çocuklarımızın ismi aynı Ömer Aslan 🦁 ne kadar güzel kaç aydır burdayım ilk kez denk geldim 🥰
Ceymisbon Benim ismim ceylan Eşimin ismi metin 2,5 yaşında kızım ceylin 8 aylık hamileyim oğlumun ismi metehan olacak inşallah 🙏🥰
zeynepckmm Gokturkmom_ 10 yaşında kızım var ismi Eylül Hüma 🌸 hüma ismini ilk duyduğumda çok beğenmiştim anlamıda güzel olunca koyduk 5 yaşında oğlum var Yaman Taha 🐨 yamanı eşim istedi Taha yı da ben annem kardeşime koymak istemiş o zmanlar halalar vs isim olayına karışırmış koyamamış oğlum olunca Tahayı ben koyacağım demiştim eşimde kabul etti 🥰 37 haftalık hamileyim oğlum olacak ismini Ömer aslan 🦁 koycaz eşimle ortak kararımız 🤗 Çocuklarımızın hepsi çift isim çünkü eşimle benim ismimde çift isim bu döngüyü bozmak istemedik 😂
Kara96 zeynepckmm Bende cok denk gelmiyorum iki isme bir arada 🥲😍ne güzel tesadüf ismiyle yaşasınlar 18 günüm kaldı inşallah bekliyorum Ömer aslanımı🙏🏻🥰
seher_3590 Gokturkmom_ kızım var 6 yaşında ismi Zeynep Hüma🥰🥰şimdi 16 haftalik hamileyim cinsiyetimiz daha netlesmedi