Sizdenbirii1 Kızlar kasılmalarım var karnım sertleşiyor vs özellikle akşamları ama nst de sancı görünmüyo böyle olan var mı
Leontiine Sizdenbirii1 bende yarın 30. Haftama giriyorum 2 gündür özellikle bugün benimde öyle hep sertleşiyor. Topluyor kendini hatta sol tarafım şişti resmen bi ara düzeldi sonra yalancı kasılma mı oluyor bunlar
minikmucizemm__ Sizdenbirii1 bende sancida kasılma da var ama nstde cikmiyo aksamlari daha fazla var uzandigimda pozisyon değiştirdiğimde bazen ayakta
azlp Sizdenbirii1 ben 27+5 im benim de bu hafta karnım çok ayakta kalınca idrarımı yaptıktan sonra falan taş gibi oluyor sonra yumuşuyo bu da kı kasılma
mavi123_ Sizdenbirii1 ben 29 haftalığım ve bendede oluyor ara sıra hareket edemiyormuşum gibi oluyorum. Bu doğuma yakınkenmi böyle oluyor yani? Ben yaklaşık 25. Haftadan beri böyle hissediyorum ara sıra
Momy55 azlp evet kasılma benimde o zamanlarda oluyodu doktoruma sordum su gelişi sancı yoksa hiç bir problem olmaz dedi rahim kendini doğuma hazırlıyo dedi
idid9393 Sizdenbirii1 benim de 39+4, 20 li haftalardan beri karnım beton gibi oluyor, bi tarafa toplanıyor vs., ama nst de hiç sancım yok doktorum normal demişti günde çok rahat 10-15 kez oluyor
Momy55 Sizdenbirii1 evet sık sık oluyodu 15 belki de daha fazla giderek de artacak 37+3 üm hala oluyo çok sık bi şekilde
Sizdenbirii1 idid9393 ay cok sıkıldım bu durumdan valla nst girdim şimdi hiç sanco yok ama neden oluyor doktorlar bişi demiyor anlamıyorlar mı ne rahim ağzı uzunluğu iyi acılma da yok anlamadkm valla
idid9393 Sizdenbirii1 nst de bir kere toplanmam oldu, onda da 1 kez kasılma olmuş dedi dr, o da 55 lerdeydi en çok, o yüzden endişelenecek bişey değil demek ki
Sizdenbirii1 Leontiine valls bende bilmiyorum ki canım öyleymiş yani doktorlar da sancı olmadığı sürece normwl diyorlar
Sizdenbirii1 minikmucizemm__ sancı olsa nst cıkar ama canım benimde özellikle akşamları oluyo o yüzden heo akşam nst çekilmeye gidiyorum nst de cıkmıyosa sancı olduğunu nasıl anladın ki
minikmucizemm__ Sizdenbirii1 adet sancisi ceken biriyim adet sancısı ile birebir aynı kasılma da sertleşiyor karnım ve nst ye bir kez tek girdim
Sizdenbirii1 minikmucizemm__ ben adet agırısı cekmiyorım canım ama akşam olunca karnım cok sık sertlesiyo özellikle gittim nst bişi çıkmadı belki sen akşam gitsen varsa cıkar sancın