mdns ben gebelikten üç ay once başladım gebelık suresınce devam ettım gün ıcınde bır tane aldım aynı saatlerde denk gettırdım çok şükür bır sorun yasamadım ıdrarla fazlasını atıyorsunuz zaten korkmayın bence marka farketmeden kullanın bazı doktorlar anlaşmalı dıye recetesız verıyor benım doktorum marka farketmez kullan gebelık düşünüyorsan dedı kullandım çok şükür suan 22 haftalık hamıleyım bence korkma sen bılırsın yıne de değiştirmek istersen değiştir