Nerdeyse 10 gündür bu Folbiol markayı kullanıyorum. Burda neler okuyorum hayretler içindeyim çok üzüldüm haftada 2 kere kullanılması gerekiyorken sağlık ocağı günde 1 kere yazmış. Zararı olur mu bilmiyorum… Folidoce aldım. Doktor randevuma çok var. 3 hafta Folidoce kullanacağım. Sizce Folbiolun zararı olmuş mudur