Busranur_mnts masal1612 ilaç almıyorum genelde hep ağrım oluyo da hafif hafif egzersizler yapıyorum bacakları açmaya yönelik hamile pilatesi videosuna bakıyorum düzenli yapınca biraz ağrım hafifliyo inşallah güzel sonuçlar alırsınız <3<3
beriii47_ mervebayrram bende aynı şekilde gittim doktor binlerde olursa sorun yok dedi 2 binse acil gel dedi boş gebelik olabilir dedi çok sükür 1000.90 çıktı sizinki yüksek ama ikiz gebelik olabilir
mervebayrram linsmea diğer gebeliğimi de yüksek beta ile öğrendim aonucu sağlıksız oldu ondan korkuyorum , doktorun kese hesaplmasına göre evet üstüne regl oldum