Dezehs dün arkadaşım ile görüştüm onunda üç kızı var doğu eşi maalesef ki cinsiyet ayrımcılığı çok yapıyor eşinin tarafı ve eltileri falan öyle sözler söylüyormuş ki çok üzüldüm 😔 bi’eltisinin yıllarca çoçuğu olmamış sonra hamile kalmış iki defa düşük yapmış ikisi de kız bebekmiş kaşın diyormuş ki iyi ki de düştüler napcaktım ben onları kızmış diyormuş sonra bir daha olmuş bebeği oda kız olmuş çoçuk daha 6 yaşında ağzını yüzünü kan içinde bırakana kadar dövüyormuş sonra oğlu olmuş oğluna adeta tapıyormuş pislik kadın😡 diğer eltisinin de 4 tane kızı varmış ama o daha insaflı biriymiş ve 5.hamileliği erkek olmuş tek farkı göğüsleri çok kararmış oradan anlamış erkek olduğunu canım seni de buradan takip ediyorum hiç bir şekilde ayrım yapmadan sadece iki nimeti de tadayım istiyorsun sana arkadaşıma ve sizin gibi ayrımcılık yapmadan isteyen herkese Allah hayırlı sağlıklı oğullar nasip etsin 🙏🏻💕