irmairma aysearsss kese göründü benim 6. Haftada fakat kalp atışı alttan muayenede bile çok derinden geliyordu duyulmuyordu bile, 7. Hafta da tam ney duyduk. 34976 beta değerim hatta ikiz olabilir dedi ama , tek gebelikmiş😌
sibelcgdm1 aysearsss Canim benim de 5 haftalıkta suan da kese gözükmedi dünde betam 3500 çıktı . Haftaya cuma 6+2 olacak gözükecek mi bilmiyorum cok heycanliyim hayal kırıklığı yaşamayız inşallah 🤲🏻
oztrk679_ 5 haftada beta 1672 çıktı ama kese görünmedi 6+0 da kese göründü ama boştu doktor 10 gün sonra gel dedi acaba bu sefer bebek görülür mü boş gebelikten korkuyorum