aysearsss şuan 6*0 ım beta değeri 4 gün önce 771 di . tekrar yaptırmadım ilk kontrolüme pzt gideceğim ama çok heyecanlıyım keseyi görür müyüm ve kalp atışını stres oldum🥹
hd_d aysearsss büyük ihtimalle keseyi görürsün ama kalp atışını duyadabilrsin duymayadabilrsinn ama kese kesin gözükür 😚💋
iz_l344 Ben o hafta gittiğimde bebeği gördüm kalp sesini de duydum ama çok azdı doktor ya dün yada bugün başlamış atmaya demişti yani herkesle bir olmuyor kimi bebek 7 8 haftadan sonra görülüyor
sirius8 aysearsss merhaba 6+2 yim bugün kalp atışı ümidiyle gittim ama keseyi ve yolc sac I gördük bebiş ve kalp atışı için haftaya çağırdı
ebru_oz sirius8 kalp altışını duydunuz mu bugün bende gittim 5+4 üm kese var ama dha embryo oluşmamaş birşey demek için daha erken dedi bende napacağımı şaşırdım
sirius8 ebru_oz kalp atışı duymadım kese ve yolc sac göründü bir hafta sonra gel kalp atışı da duyacağız dedi canım senin de öyle olur 10 gün kadar bekle bence
nkkl ebru_oz bana da öyle dedi 2 hafta sonra gel bebeği de kalp atışını da duyarız dedi dün gittim bebeği de gördüm kalp atışını da duydum
nkkl aysearsss 5+4 de keseyi gördüm 7+4 de kalp atışını duydum kese net görünür kalp atışı belki duyulur duyulmazsa da daha erken 7-8. Haftada net duyuluyor
aysearsss ebru_oz korkman nırmal suan tüm duyguları bi arada yasıyoruz benimde aklıma geliyo ama inan sandıgımızdan daha güclüyüz🙏
nkkl ebru_oz duyarsın inşallah bende hep korktum ama öyle olmadı çok şükür ama hissettim hep orda olduğunu