hd_d benim kendi sıralamam yıllardır aralıksız yapıyorum. Çilek görüntü, batık filan hiçbirşey kalmadı. Normal duşa girdiğimde önce saçımı yıkıyorum bu sırada sıcak su vücudumu yumuşatıyor. Sonrasında normal lifle duş jeliyle vücudumu yıkıyorum. Bütün köpükten arındıktan sonra kabak kesesiyle yıkanıyorum. Ama vücudumada keseyede birşey sürmüyorum. O şekilde bütün vücudumu yıkıyorum. Tekrar durulanıyorum. Eğer vücut kıllanırınızı alıcaksanız bu aşamada alın ben öyle yapıyorum. Sonrasında ipek keseyle yıkanıyorum. İpek keseyide suyla ıslattıktan sonra yine bütün vücudumu yıkıyorum. Ama yine sabun duş jeli sürmüyorum. Duş jeli kullandığım tek aşama ilk lifle yıkandığım yer sonrasında kullanmam. En son durulanıp çıkıncada kurulanıp at kılı fırçasıyla bütün vücudumu güzelce kıllarımın ters yönüne doğru tarıyorum. Sonrada vücudumu güzelce nemlendiriyorum. Başka birşet sürmüyorum. Nemlendirici olarak 2-3 tane tek var. Hem yüzüme hem de vücuduma sürdüğüm en sağlıklı krem EXCİPİAL LİPO hem cildiyeciler öneriyor hem de içinde ekstra kimyasal birşey yok. Eğer bu krem elimde kalmadıysa ISANA MED kullanıyorum. Bunuda yüzününe ve vücudunuza kullanabilirsiniz. Buda elimde yoksa yurt dışından getirdiğim bi kaç tane kokulu filan nemlendirici var. Onları filan kullanıyorum. Nemlendirici ne kadar önemli bilmiyorum ama içeriğinin temiz ve güzel nemlendirmesi önemli. Onun dışında başka birşey yapmıyorum. Bazıları ara ara at kılı fırçasıyla vücudunuz tarayın diyor ama duştayken bile üşeniyorum ckkdldkd sonrasında bir daha yapamam. Her duşa girdiğimde yapıyorum yeterli oluyor.