Kızlar yeni kendime iste peeling ,at kılı fırça, kabak lifi, ipek kese falan aldım iki gündür kullanıyorum fakat duşta keseyi yaptıktan spnra peelingi uygulayınca inanılmaz yanıyor acıyor yani acaba sırasını mı yanlış yapıyorum kullanan varmı nasıl yapıyorsunuz?