masal1612 Benim de beta az ilerliyordu erken farkedildi şükür 6ekimde hastaneye yattım 11 gün yatış yaptım sonra imza atıp çıktım çıkmadan iki gün önce hastanede çok ağır bir sancı yaşadım iki doz iğne yapılmıştı sancılı ağrı ikinci dozdan bir gün sonra öldü kanama başladı. Öncesinde kahve rengi lekelenme vardı. On gün oldu hastaneden çıkalı bu Çarşamba da çok ağrı yaşadım cuma kan verdim 250 yi gördüm şükür. 4800 lerden düştü. Hâlâ takip altındayım yarın kan vermeye gideceğim. Cuma sol tüpte bebek duruyordu hâlâ,bu değerle vücut onu atar dedi. Gerçekten uzun ve zor bir süreç Allah yardımcınız olsun