Merhaba son adet tarıhım 21 Eylül . Geçtıgımız hafta pazar günü kaset testle hamılelık ogrendım. Pazartesi günü devlet hastanesine gıttım kese gorunmedı ama rahım duvarın kalınlaşmış dedı o gün kan verdım devlette betam 560 cıktı. Sonrasında çarşamba günü sağlık ocağında kan verdım degerın 2181 cıktı . Cuma günü aynı devlet hastanesine gıttım kese gorunmedı dedı 1 hafta 10 güne kadar tekrar randevu al gel dedı . Benım ıcıme sınmedı memnun kalmadım sonra aynı gün bı kaç saat sonra özelden randevu aldım gıttım . Doktor keseyı goremedı dış gebelık olabılır dedı kan tekrarı ıstedı . Dış gebelık yakını yazdı verdıgı ultrasın kagıdınada. Ve gece ağrın olursa hıc bekleme acıle gıt dedı . Bugün cumartesi Bıde bulantısı ve bel ağrısı dışında hıcbır belırtı yok. Ne ağrı ne kanama hıcbırsey yok . Korkuyorum çok napmam gerekıyor sizce tecrubesı olanlar bana yardımcı olabılır mı ?