Anonymous1 Nazliip ben 16 da ilk hareketini hissettim sonra 19 da bir kez hissettim ve 21 de doğru düzgün hissetmeye başladım ilk gebelikse böyle zor oluyormuş
Dinolisoo Nazliip olur ya 20 hafta sonrası daha sık hissedilmeye başlıyormuş şuan yine de küçük sonuçta biz heyecanlıyız hemen hissedelim istiyoruz🥹😂