Ben 16 haftadayım normalde kıpırtılar var ama gazdır zaten diyorum ama sadece bir kere alt karnımda bir sancılar oldu ama gaz sancısı değildi sonra küçük bir kıpırtı hissettim sanki dokundu bana birşey içerden. Sonrada o sancı geçti. Bence haraketlendi birden öyle hissettim. Ogün bugündür tık yok valla eşim bize çekmiş hep yatıyor herhalde diyor😂😂😂