minikari Kızlar bugün alışverişe çıkcam ama bebek bezi konusunda hala kararsızım molfix veya sleepy düşünüyorum ama eminde değilim sizler ne aldınız
rabiakaratass minikari Ben ilk oğlumda hep sleepy kullandım cok memnundum molfix de güzel ama fiyat olarak sleepy daha uygun ama aynı görevde ikisi sonucta 😃
Havin49_ minikari ben oğlumda 4 ay molfix kullandım ondan sonra jenny welly geçtim ikizlerime de 4 aya kadar molfix sonra jenny welly kulanıcam
rabiakaratass minikari 4,5 paket 1 numara alabilirsiniz sonrasında zaten 2 ye ya da direk 3 e geçersiniz☺️
Havin49_ minikari ben oğlumda tam 200 tane 1 numara kullandım ikizlerime de 400 tane aldım bakalım Rabbşm kullanmayı nasip etsin inşla🥹😍
minikari myangelson o yüzden ben de aslında ilk etapta bir paket almak istiyorum her bebek farklı herkesin memnun olduğu bezde farklı ama molfix genel olarak beğenilmiş 🌸
myangelson minikari evet kesinlikle 1 paket alıp deneyin her bebek her bezı kabul etmiyor çünkü pişik sorunu oluyor. Daha sonra stok yapılabilir
Nisanmomy minikari henüz almadım ama Prima premium almayı düşünüyorum. Ya da bir sıkıntı yaşamazsa bunla devam ederim
ozzz06 minikari sleepy hep taşırma yaptı bizde fiyat performans en iyisi bize göre molfix. İki bebeğimde de molfix kullandım. Üçüncüde de molfix alıyorum
ozzz06 ozzz06 ozzz06 minikari ikisini de denedim mavi klasik paket de kullandım premium da dönüşümlü devam ediyorum ikisinde de sıkıntı yaşamadık biz 😍 minikari
minikari Anonymous1 hangisi daha iyi yeni doğan da ben de ikisi arasında kaldım 1 numara almak lazım bide değil mi