Yilmayse öncelikle arkadaşım sakin ol bişey olmaz. Evet baştan biraz hızlı kilo almışsın ama dikkat edersen bundan sonra hiç birşey olmaz bebeğin de gayet sağlıklı olur. Ben 100 kilo gebe kaldım. Diyet yapıyordum spora başlamıştım gebe kalıverdim. Diyetisyen diyetimi değiştirdi. Bebek için anneye sabah 2 dilim ekmek, hergün bir haşlanmış yumurta 1 bardak süt bir dilim peynir 5 tane zeytin istediğin kadar domates salata kahvaltı veriyor. Ara öğünde bir meyve ve bir bardak ayran yada meyve+ 2 kaşık yoğurt. Öğle yemeğinde 3 köfte kadar et bi tabak sebze yemeğiya da bi büyük kase salata, 2 dilim ekmekya da 2 kaşık bulgur pilavı (2dilim ekmek yerine 1 dilim ekmek 1kepçe çorba içiyorum ben) ikindide 3 tane ceviz ya da 6 tane badem meyve ya da yoğurt yine yanına. Akşam yemeğinde de yine aynı öğlendeki gibi. En son 9-9.30 gibi bi dilim peynir bi küçük dilim ekmek yiyorum ya da yoğurt yiyorum bir kase tok tutuyor çok. Et yiyemediğinde için almazsa nohut kuru fasülye ya da yeşil mercimek salatası ye, aynı oluyor. Belki diyetisyene gitme imkanın yoktur diye ben kendi listemi yazdım sana. 11 haftalık hamileyim ben, bebeğim bir hafta önden bile gidiyor çok iyi gelişimi. Ben de bu diyetle gebeliğimin başından beri 5 kilo verdim üstelik. Bebek de çok sağlıklı. Diyeceğim; imkanın varsa bir beslenme uzmanından destek al, yoksa da internetten filan araştırabilirsin gebelik diyetleri var.