Yilmayse kahvaltı ve ana yemekleri normal yiyorum. Ekmeği sadece kahvaltıda tüketiyorum önceden kahvaltıda da yemezdim de bulantılar yüzünden alıştım kahvaltıda yemeye. Arada da ne zaman acıkırsam acıkayım muz süt yoğurt soda kuruyemiş gibi şeylerde ve 2bucuk 3 litre suyla dolduruyorum midemi. Dolayısıyla zararlı şeyler yicek yer kalmıyo 😊 hatta tam olarak acıkmadan bu faydalı şeyleri yiyin ki acıktığınızda gözünüz dönmesin 😀 cidden bunları uygulayın farkı göreceksiniz. Ve hatta şekerin zararlarıyla ilgili belgesel izleyin ağzınıza sürmek istemezsiniz tatlıyı. Ben hamilelikten önce de böyle beslenmeye gayret ederdim. Sağlıklı doğumlar dilerim 😊