dndukaya Hamiske ben doğurdum canım dikiş almaya geldim ama alınmadı çünkü bebeğin suyu azalmış acil sezeryana aldilar 2800 kilo sezeryanla doğum yaptım hastanedeyiz simdik
Hamiske dndukaya Ayyy geçmiş olsun nasılsınız peki iyi mi bebişin ? Sağlıkla ve afiyetle büyütün inşallah 🌸
dndukaya Hamiske Allah razı olsun canim benim bebeğim şükür çok iyi 2800 zayıf ama şükür küveze felan girmedi ama benim ağrılarım çok var
Hamiske dndukaya Oyy çok sevindim canımmm kavuştunuz çok şükür🧿 Geçer geçer ağrıların da yeter ki sağlık olsun🌸