ABusraaaa canım öncelikle herşeye yetişemezsin. boya, temizlik bunlar yavas yavasda hallolur. 2 ve 4 yaşlarında 2 kızım var 3 gün sonra 3. kızımı alacağım kucağıma insallah. misafir kabul etmeyi düşünmüyorum kaynanam ve annem olcak benimle bir süre 10-15 gün sonra tekim bende. önceliğim cocuklarım sonrası sonra. temizlik çamaşır hiç önemi yok. sende negatif düşünme olursa o zaman çâresine bakarsın. annelik iç güdüsüyle inan hepimiz aynı şeyi düşünüyoruz şuan ben daha çok 2 evdeki evladımı düşünüyorum. hayırlısıyla sende evladını alıp evine geleceksin hersey olacagına varır geri kalan hersey hallolur