Gunesrojin kubos_ benimde ilk gebeliğim ama oluyor tabi bazen doğum başladığında bile. Su gelmediği için doktorlar kendisi patlatıyor
Mystery123 HavvaM0806_ korkmayın ben de çok korkmuştum ama stres olumsuz etkiliyo gerçekten magnezyum bol sıvı ve dinlenmek işe yarıyor inşallah sağ salim ve zamanında kucağımıza alırız hepimiz🙏🏻
HavvaM0806_ Mystery123 inşallah magnezyum sabah akşam içiyorum evde hiçbir iş yapmiyorum ye ic yat modundayim
Ballkusum_33 kubos_ benim 34+4 te doğumum oldu üç yıl önce tam açık ama su gelmedi doğumda doktor patlattı
minnosbirkiz mrvt94 ben diğer arkadaşa cevap vermiştim, sizde ona cevap vermişsiniz, onun için söylemiştim sizin için değil 🥲
Nlbl mrvt94 evet bunlar kasılma bebek bir tarafa toplanıyor gibi sertlesme ya da karnın bütünün sert olması doktorum o sekilde söyledi önemli olan sıklıgı günde 4-5 kere olması normal dedi doktorum
mrvt94 Nlbl bacağıma falan bişey olmuyo benim ama yani soyle bişey oluyo karnımın ortasin da sanki geriniyo böyle ağrı desem değil tuhaf bı cekilme gibi bişey oluyo hafif can yakici