28+2′yiz bizde şuan bile hareketlerim kısıtlı, bacaklarım, ayak parmaklarımda falan uyuşma ve ödem var.
Bel sırt ağrısı zaten her zamanki gibi sizin haftalarınızda düşünemiyorum kendimi.
10 gündür işe de gitmiyorum, işe gittiğim son hafta eve gelince bi posta ağlıyodum ağrıdan doktoruma anlattım durumu rapor verdi. Gerçekten çok zormuş. Allah yardımcımız olsun 😞