Alpello Kayseri’ye gitmiştik orda 37 de alırız demişlerdi. İstanbul’a döndük dün bakalım burası ne diyecek. Kayseri’de kalmayı düşüyorduk doğum için ama kv kabul etmedi kalmamızı bende hamile hamile 34+ 1 de gittim 35+3 te geri döndük ne diyim Allah sorsun.