Bglmmrn Tugba553 benımde 16 kasım olursa ikinci olacak bakalım artık 1 senedir henüz pozitif göremedim 😏
sima_ Tugba553 bat 13 kasım 27 Ekim’de pik gördüm. Pcosum bu ay ilaç kullanmadım 21. Gün progestoron testim 10.10 du doğal yumurtlama oldu yani. Hiç doğal olmamisti şimdiye kadar şimdi test yapsam çıkar mı diyorum ama beklemekte istiyorum çok stesli 🥹
Deletedmom_787 Benim uygulamada 11 Kasım gösteriyor bugün döngümün 15. Günü ve henüz ovulasyon testinde pik göremedim canım sıkıldı 🥺🥺
samaa_ 🥹kizlar arada yazalim mesajlar ustte kalsin. Birlikte bekleyelim @Tugba553 @serenss @Deletedmom_787 @Lavin08 @gulhanarslan @fasulyetanesiii @Serappppph
fasulyetanesiii samaa_ allah hepimize sağlıklı gebelikler nasip etsin inşallah 🙏🏻 kaç aydır deniyosunuz acaba kızlar
cigdem6716 fasulyetanesiii aminnn inşallah 🙏 benim bu ay ilk denemem , 1kızım var 6yaşında büyük bir heyecanla bekliyoruz bakalım 😊
samaa_ fasulyetanesiii ben 2 aydir ama yumurtlama gunleri kaciriyordum. Bu defa ovulasyon testi kullandim bakalim🤭
Tugba553 fasulyetanesiii ben 12 aydır deniyorum bir oğlum var o hemen oldu ama bu sefer baya uğraştırdı 😞
cigdem6716 samaa_ ilk hamileliğimde ovulasyon testi yapmıştım o ay tutmuştu bu sefer de yumurtlama günleri değerlendirdik ama hiç birşey hissetmiyorum 🙈 insan deli gibi belirti arıyor 😅