msskrkss benın 8 lerden dustu 2,8 dustu 1 ayda doktorum kendısı verdı ılac onu kullanıyorum hamılelıgım boyunca aynı dozda devam edecegımızı soyledı bence cokta yuksek degıl degerınız 3 den sonrası sıkıntı oluyo demıstı doktorum veya 4 den hatırlamıyorum o kadarını :/