msskrkss Bugün aile hekimliğinden aradılar kan tahlilimde Tsh 2,9 çıkmış bu değer bebek için çok önemli, dahiliyeye randevu ayarlıyorum gitmeniz gerekiyor diye. Tsh değeri yüksek olup doktora giden var mı ?
1ogrencianne msskrkss değerin çok yüksek değil endişelenme. Benim de ilk gebeliğimde 5.1 çıkmıştı. O gün doktor çok korkutmuştu beni. İlaç veriyorlar. Hemen düşüyor. Sonra her ay kan tahlili istediler. Düzenli bakılıyordu. Şimdiki gebeliğimde de değer sınırda dahiliye doktoru ilaca gerek yok dedi şu anlık. ben de pazartesi tekrar kan vermeyi düşünüyorum. Takip etmek açısından. Bir tek gebelikte yükseliyor benimki.
Eren1 msskrkss suan benım ilaçsız 2.86 idi en son bır hafta once bakındım sonucu daha doktora göstermedim
zfrnemos msskrkss benın 8 lerden dustu 2,8 dustu 1 ayda doktorum kendısı verdı ılac onu kullanıyorum hamılelıgım boyunca aynı dozda devam edecegımızı soyledı bence cokta yuksek degıl degerınız 3 den sonrası sıkıntı oluyo demıstı doktorum veya 4 den hatırlamıyorum o kadarını :/
cutebabymomm Aslında çok yüksek değil değerin ama hamilelikte düşük olmak zorunda. İlaçla güzelce düşüyor merak etme ☺️
msskrkss cutebabymomm Hemşire hanımda öyle söyledi normalde hamile olmasanız sorun değil ama gebelikte bu değeri düşük istiyoruz dedi. Aile hekimi de bakmıştı aslında o bir şey demedi, telefonla aradı kadın şaşırdım bende. Teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️
msskrkss 1ogrencianne Benide telefonla arayıp onaylarsanız dahiliyeye randevunuzu alıyorum hemen gidin diyince şaşırdım. O zaman ilaç kullanmak sıkıntı olmuyor. Sizede çok geçmiş olsun inşallah sıkıntı yaşamayız 🙏🏻
daisymom_99 Çokda yüksek değil endişelenme dahiliyede ilaç veriyor her gün aç karnına ynı saatlerde içince sorun olmuyor beni ilk başta doktor çok korkutmuştu ama hamilelerin çoğunda olabiliyormuş ilk 5.50 çıktı çok yğksek normali 2.50 muş bana ilacı verdi 15gün sonra gel dedi gittm değerlere baktık değerim düşmüş 3 olmuştu devam et ilaç bitince gel dedi böylelkle içim rahatladı önemli olan ilacı asla aksatmamann🌸
Eren1 daisymom_99 ben beş senedir kullanıyorum ılk gebeliğimde 6 idi fark etmemişti kadın doğumcu doktorlar aile hekimi ikinci gebeliğimde özelde 3 tü fark etti soğumdan sonra kendım uğraştım araştırdım troid hafif olduğunu ve nodül olduğunu öğrendim belkı fark etselerdi kalıcı kalamazdı
msskrkss daisymom_99 Çok teşekkür ederim 🙏🏻 Sizinki daha yüksekmiş çok geçmiş olsun düşmesine sevindim
daisymom_99 Eren1 çok geçmiş olsun fark edilmeyince ne oldu peki ilk gebeliğinizde bebek için çok tehlikeli ya düşük yada zeka geriliği olur diyorlar?
toocce Benim de 3.8 di euthyrox 25 mg kullandım 3.4 olmuştu 😂 sonra doktor bir buçuk iç ilacı dedi kırarak bir tam bir yarım içiyorum 1 aydır şu an 2.2 olması gerektiği gibi korkmayın yani ilaçla hemen düşüyor 🫠 bu şekilde kullanmaya devam edelim dedi doktor bakalım öbür ay tekrar kontrol ederim muhtemelen
msskrkss toocce Ben hiç bilmiyordum tsh falan, iyi bari ilaç kullanıp düşüyorsa öyle yapıcaz mecbur çok geçmiş olsun sizede 🙏🏻
Eren1 daisymom_99 evet olur diyorlar da cok şükür bir sıkıntım olmadı sadece doğumum geç oldu ve sezeryan sürecim sıkıntılıydı elhamdulillah bebeğim gayet iyi suan 6 yaşında
1ogrencianne msskrkss hiç sıkıntı olmaz korkma ilk çok korkutuyorlar ama ilacı düzenli kullanınca kısa sürede tepki veriyor vücut ☺️ inşaAllah sağ salim kucaklarımıza alırız 🤲🏻
msskrkss 1ogrencianne Ben hiç bilmiyordum Tsh bebek için önemli olduğunu, neyse en azından ilaçla düzelebilen bir şeymiş panik oldum bende bir an ☺️ Rabbim dermansız dert vermesin, sağlıcakla gelsinler 🌺
1ogrencianne msskrkss aynen öyle bir arkadaşım da hamile onun hiç tsh’ına bakılmamış bile bazı doktorlar bakıyor bazıları bakmıyor. Sanırım risklilik yüksek değerlerde oluyor ama yine de önlemini alıyoruz referansın dışında olunca ☺️