[silindi] 1ogrencianne Amin canım çok sağol İşte geçen ay dedi hormonlar çocuk olmasna engel türden o kadar bozuk değil Rahim filmi istedi yarın cekicem belki bu saate bitmis bile olur 🥲♥️
1ogrencianne [silindi] hadi inşaAllah rabbim gönlüne göre versin canım Allah’ım en güzelini verir 🤲🏻❤️
hd_d [silindi] hahahah kiz iyi güldürdün beni😅 doğuştan olmayacaktı kıl tüğ sorunu aslında kadınlarda 😅😅
mavi123_ [silindi] tabiki ağdaaa. En kolay ve temiz ve geç çıkaran yöntem. İlk hamileliğimden beri ağdaya gidiyorum kaç ay önce gittim daha doğru düzgün bile çıkmamış bide kendin uğraşıp yorulmuyorsunda
[silindi] mavi123_ ağda çok öneren var ama acılı ya bide bazilarnda erken bazılarında geç çıkarıyor bence bana fark etmez ya 😄
mavi123_ [silindi] o ağdayla alakalı değil canım hormonlarla alakalı bişey. Ben mesela geçen sefer hamileliğimin başında yaptırdığı da erken çıktı ama bu sefer 2 3 ay oldu alalı hala tam çıkmamış