1ogrencianne [silindi] ben de pcosluyum. Ben lazere gittim. Çok kalın ve siyah tüylenmelerim oluyordu. Lazerden önce doktor hormon testi yapmıştı. Hormonların bozuk senin dedi ve bunun için ilaç vermişti 15 gün kullanmıştım. Biraz da olsa düzelme olmuştu. Sonra da lazerle inceldi çok şükür 🤲🏻
1ogrencianne [silindi] aynen. Ben çok kadın doğumcuya gittim hepsi polikistik diyip doğum kontrol hapı verip gönderiyordu. Bir tanesi hormon testi yaptı. İnsülin direncin ve tüylenme hormonun yüksek demişti. İlaçlarını kullandım ikisinin. Biraz düzelme olmuştu kilo verince daha da düzene girdi her şey 💐
[silindi] 1ogrencianne rahim filmi cekicem pzrtsi eğer herşey normal çıkarsa hormon testi de isticem de gebelik planlıyorm engel olmazmi
1ogrencianne [silindi] kandan bakıyorlar ben ekstra bir test vermedim diğer gittiklerim hep ultrasonla bakıp gönderiyorlardı bir tanesi dedi ki bir kan ver bakalım hormonların ne değerde o zaman öğrenmiştik. 20 yaşında falandım. Çocuğum olur mu demiştim doktora. Hormonların düzgün çalışırsa kistler çocuk olmasına engel degil demişti o zaman 🌸
2kizannesi30 [silindi] lazer epilasyon aşırı derecede rahatım çok geç çıkıyor bacak kol filan hamilelik olunca jilete döndüm ilk defa salı günü ağda yapacam 🥹
[silindi] 2kizannesi30 Lazer de hamilelik döneminde yine mi çıkartıyor vallahi pes niye bitmiyor artık bu tüyler 😄
hd_d [silindi] canımmm ben ağda kullanıyorum çok da memnunumm her yerime kullanıyorum ve tüğ inceldi çıkışıda 3 haftayı falan buluyor karın kısmında da ağda kullanıyorum yine aynı şekilde çıkışı uzun sürüyor deneyebilrsinn😚 ama lazere gitme şansım var agda ile uğraşmam dersen lazeri tercihh edeblrsinnn
[silindi] hd_d lazere gitme şansım yok şimdilik bakalım eşimin sözü vardı cihaz alacam falan diyordu yalan olmazsa 😂😂
[silindi] 2kizannesi30 yapacak bişey yok ama eskisi gibi değil dimi en azindan incelme var yada azalma rkfjfiti
[silindi] 1ogrencianne ben geçen adetliyken kan verdim doktor bana hormonlar iyi dedi ama tüylenme için bis3y sormadım 😄 Bakalım önce tedavi başlasın onu da sorarım Acaba gebelik tedavisi gördüğümüz sırada hormon ilacı falan kullanılıyor mu ?
1ogrencianne [silindi] hormonların iyiyse çok iyi bir şey bu 🥰 bence olsaydı söylerdi. İnşallah en kısa zamanda rabbim hayırla ve sağlıkla nasip eder 🤲🏻💐
hd_d [silindi] hahaha bendee aynı valla çözümü ağdada buldum ben ya o kdr rahatim ki çıkıyorsa da ince ince çıkıyor geç çıkıyor çok memnunum acıya dayanıklıyım vücudum hassas değil dersen kullanabilirsin ilk kullanircaksan ilki biraz acılı olur ama alisyor bir süre sonra
[silindi] hd_d ağda yapmisligim var ama sadece bacak ve kolda Hele hele genital ve koltuk altında ödüm kopuyor komple kalkcak diye 😂😂😂 ürkütüyor Göbek de artık eldivenle tek tük cekuyorumd hdjfhf
hd_d [silindi] kız varya göz korkutuyor gibi duruyor da hiç korkma kendim kendi isimi hallediyorum bacak kol falan neyse bir şekilde halledersin de ktuk altı ve genital bölge sürekli sürekli insanı rahatsız ediyor en azindna beni öyle o yüzden ağda çok kurtarıcı oldu bende bende tam tersi eldiven hic kllanmadim acimiyor mu öyle
[silindi] 1ogrencianne Amin canım çok sağol İşte geçen ay dedi hormonlar çocuk olmasna engel türden o kadar bozuk değil Rahim filmi istedi yarın cekicem belki bu saate bitmis bile olur 🥲♥️