Minnoskiz Kizlar normalde köyden geliyor sütüm onu içiyorum ama bu hafta bi aksaklik olacak. Süt içmeyi birakmakta istemiyorum araştıran var mi en iyi hazır süt markası hangisi? Sizler hangisini içiyorsunuz
BBusraa Minnoskiz ben hep hazır süt içiyorum. Hamilelikte açık sütleri tüketmek doğru değil diyorlar ama tabii bildiğiniz bir yer sonuçta sizin ☺️ Ben sütaşın yarım yağlı sütünü içiyorum tadı güzel geliyor
EsZe Minnoskiz ben de hep paket süt içiyorum. Sütaş ya da pınarın laktozsuzunu alıyorum gaz da yapmıyo rahatsız etmiyo.
tugbamehmetbaki Minnoskiz Ben de hazır süt içiyorum yani Köyden gelen sütler makine ile sağım makinaları ne kadar temiz olduğu belli değil en hızlı hazır sütler temizleniyor Torku veya pınar kullanabilirsiniz
Polo Minnoskiz pastorize süt içmen gerekiyor :/ Köy sütü sakıncalı ki :/ İçeceksen, cam şişede olan günlük yazan sütleri içmen lazım
Minnoskiz tugbamehmetbaki arkadaşımın annesinin sütü bi kendine bi bana veriyor öyle makine sağımı değil güvendigimden içiyorum yoksa pek tükettiğim bir sey değil süt
Gzddlk Polo ne yönden sakıncalı canım benim kaynanamgil süt işi yapıyor temizlik açısından bi sıkıntı yok odun ateşinde pişiyor ben onu içiyorum hep yogurt da yapıyoruz
Minnoskiz Polo güvendiğim bi yerden alıyorum ve cpk şükür bi problem olmadı. Paketlenmiş şeyler bana hep daha tehlikeli geliyor
Deletedmom422 Ben de Atatürk Orman Çiftliği'nin günlük sütünü içiyorum. Pastörize olmayan açık sütlere güvenemem.
Selvis Minnoskiz doktorum özellikle hazır peker süt iç dedi zaten bana. Pastörize edilmemişlerden uzak dur bakteri bulaşma riski var çok kaynayınca da az kaynayınca da sıkıntı dedi. Ben de hiç köy sütü içmedim. Torku , yörsan, içim tükettim 37 haftalığız
dorukhan_nehirada_moms Bnde mis sut iciorum ve cok memnunum hic amonyak kokusu yok ve tadi cok guzel hic rahatsizda etmio sbh aksam 200ml lik bir kutu iciorum hem mide yanmama da iyi geliyor
Polo Gzddlk pastorize deil İçindeki mikroplar ölmemiş olabilir Hamilelikte sakıncalı. En sağlıklısı Cam şişede günlük yazanlar Kutu olan sütleride alma
Deletedmom667 Minnoskiz canım mesele aldıgın yerın guvenılır olup olmaması değil bunu bılemezsın. nekadar kaynatırsan kaynat ısıya dayanaklı bakteriler var ölmüyorlar. Senın vucudun savasabılır o bakterıyle ama bebegın savasamaz doktorlar bu yuzden onermıyor arkadasın ( Polo demek ıstedıgıde o.
gdaslik Seymasel68 ben de hiç süt içmiyorum kokusu midemi bulandırıyor onun yerine kefir yoğurt ve peynir tüketiyorum doktorum da süt içmen şart değil peynir yoğurt falan tüketiyosan demişti
Umaymoms Minnoskiz Pınar organik yada Sütaş cam şişe günlük süt içiyorum. Açık süt içemiyorum malesef cok yoğun ve yağlı geliyor